Juuri kun on päästy kauhistelemasta "piilomainontaa" Sillä silmällä -televisiosarjassa (mitä ihmeen piilomainontaa se on kun ohjelman pointti on kertoa mitä tuotteita hankittiin, jotta muutkin voivat niitä ostaa?), Kuningaskuluttajakin teki törkeää piilomainontaa. Oli vinkki kuinka tippaleivät tehdään helposti kun otetaan ketsuppipullo ja sillä ruiskitaan taikina öljyyn. Kauniisti olivat onnistuneet pesemään ketsuppipullon siten, että ulkopinnan tarrat olivat hyvässä kunnossa ja valmistajan nimi keikkui isona ruudussa. Luulisi edes kuluttaja-asiaan keskittyvän ohjelman vähän miettivän mitä tekee.
Kai nyt sitten myös kaikki Tilat ja Innot ja muut laitetaan kuosiin ja kauhistelun kohteeksi, niissäkin käydään kaupoissa, kerrotaan mistä ostettiin mitä jne. Törkeää piilomainontaa on siis joka paikassa. Pelastakaa meidät äkkiä!