Tulipahan törmättyä taas uuteen henkilöön sarjassamme "olen
olevinani paremmat kuin muut ja annan sen näkyä." Kyseessä siis
helpdesk-henkilö, jonka asenne kaikkia kohtaa on "olet *tun idiootti,
älä vaivaa mua typeryyksilläs." Mietityttää miksiköhän henkilö on
valinnut tuon alan sitten.
Itse en ainakaan menisi helpdeskiin
töihin jos en kestäisi "tyhmiä kysymyksiä." On se silti kiva että on
ainakin yksi ihminen, joka ei ikinä kysele mistään mitään vaan tietää
kaikesta kaiken. Ja antaa muidenkin ymmärtää sen.
(Jos minulta
kysyttäisi miksi on tuossa duunissa, sanoisin että ei osaa oikeasti
mitään että pääsisi minnekään muualle. Yrittää sitten vaan todistella
omaa paremmuuttaan alistamalla maallikkoja. Haluaisinpa nähdä hänet
sairaalassa vain latinaa puhuvan lääkärin kanssa. Näkisi uskaltaako
kysellä "tyhmiä" vai olisiko hiljaa kun ei uskaltaisi myöntää ettei
tiedäkään kaikkea...)
Idiootin helpdeskarin horinoita