Täti Pensiön penseää tarinaa

Helpdesk-idiootti

15.03.2005 19.53 - IT-ala 

Tulipahan törmättyä taas uuteen henkilöön sarjassamme "olen olevinani paremmat kuin muut ja annan sen näkyä." Kyseessä siis helpdesk-henkilö, jonka asenne kaikkia kohtaa on "olet *tun idiootti, älä vaivaa mua typeryyksilläs." Mietityttää miksiköhän henkilö on valinnut tuon alan sitten.

Itse en ainakaan menisi helpdeskiin töihin jos en kestäisi "tyhmiä kysymyksiä." On se silti kiva että on ainakin yksi ihminen, joka ei ikinä kysele mistään mitään vaan tietää kaikesta kaiken. Ja antaa muidenkin ymmärtää sen.

(Jos minulta kysyttäisi miksi on tuossa duunissa, sanoisin että ei osaa oikeasti mitään että pääsisi minnekään muualle. Yrittää sitten vaan todistella omaa paremmuuttaan alistamalla maallikkoja. Haluaisinpa nähdä hänet sairaalassa vain latinaa puhuvan lääkärin kanssa. Näkisi uskaltaako kysellä "tyhmiä" vai olisiko hiljaa kun ei uskaltaisi myöntää ettei tiedäkään kaikkea...)

Idiootin helpdeskarin horinoita

Kommentoi

Lisää kommentti

Nimi:
Email:
Kotisivu:
Kotisivu:
Kommentti:

Kommentit

helpdeskari (anon, 16.03.2005 10.07)

noita vastaavia on itekin tullut nähtyä, yleensä eivät kauaa säily jos pomot tajuaa mitä tekevät mutta kai toi sitten osaa nuolla tarpeeksi tai on niin pienellä palkalla ettei muita saada tilalel...

Poke (anon, 17.08.2007 15.06) kotisivu

Kyllä SD:nä kuulee kun muut kertoilee asiakkaiden hölmöilystä. Mutta me tunnetaan järjestelmät, ainaki jollain tasolla. Nuo, jotka on 30v+ ollu hommissa voi jo puhelimessakin heittää vähän vittuilua. Tosin asiakkaat jo " tuntevat " heidät niin tuskin ottavat pahemmin nokkiinsa. Nauravat vain mukana.
On niitäkin asiakkaita, jotka sitten vain myöntävät, etteivät tajua mistään mitään ja nauravat sen päälle. Rento meininki TE:llä.
Onneksi ei ole ketään täysin hommaan kyrsiintynyttä tässä kerroksessa.

Jutut.fi  |  Omat jutut  |  Muiden jutut  |  Kategoriat  |  kirjaudu